آموزش ساخت سیستم تایمینگ در گیم میکر


ساخت سیستم تایمینگ در گیم میکر

ما از متغیر ها استفاده های فراوانی می کنیم. یکی از کاربرد های مفید آن ها در زمینه بازی سازی، ساخت و ایجاد یک سیستم تایمینگ (Timing) است.

در همه بازی های موجود، میزانی از زمان برای رسیدن به هدف برای کاراکتر پلیر تعیین می شود. به طوری که اگر دیر تر موئد تعیین شده به هدف برسید یا زمان برای این کار تمام شود، مرحله متوقف شده و داده های بازی از اول تکرار می شوند. (مرحله از ابتدا آغاز می شود).


در این کلیپ آموزشی جداگانه، شما یاد می گیرید که چطور، با استفاده از این متغیر ها یک سیستم ساده تایمینگ را در پروژه خود پیاده سازی کنید. در صورت درخواست، سورس ساخته شده با این آموزش برای دانلود قرار می گیرد.



تماشای ویدئوی آموزشی در آپارات