روژه نفس گیر، یک بازی در سبک ماجرایی بوده و طرح، مدیریت، داستان پردازی و کار ساخت آن توسط گروه ربات گیمز انجام خواهد شد. در این صفحه، اطلاعات مختصری از این طرح را مشاهده خواهید کرد.
داستان بازی، هنوز به شکل کامل تعریف نشده ولی خلاصه ای از آن را به شما توضیح خواهیم داد.
نفس گیر، یک مأمور مخفی اداره شهربانی را روایت میکند که به دلیل وظیفه بسیار مهم و حیاتی خود، دچار گرفتاری های زیادی خواهد شد. به عبارت دیگر حل مشکلات و تعقیب و گریز های متنوع در پروژه میتواند بازیکن را به خود برای ادامه دادن، جذب کند. طرح اصلی ساخت نفس گیر، ساخته ذهن علی ستاری است و قسمت مهمی از ساخت آن، توسط محمدحسین بزرگ انجام خواهد شد.
این گیم برای سیستم اندروید و در اپیزود های متفاوت انتشار خواهد یافت. به احتمال زیاد این بازی در "مایکت" برای منتشر شدن قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که Breath Stuck با موتور Game Maker Studio ساخته میشود، پس سبک دقیق بازی ماجرایی - 2D - خواهد بود. البته صحنه های شوتر 2D نیز در نفس گیر قرار خواهد گرفت.
بازی در اپیزود های مختلف و متصل به یکدیگر {با توجه به داستان} در سری های مختلف ساخته میشود. چند خروجی ناقص از بازی تا الآن گرفته شد که البته نتیجه مطلوبی را دارا نبود. فعلا بر گرافیک آن به شکل پراکنده کار میشود، ولی تاریخ شروع ساخت اصلی به احتمال زیاد خرداد سال 1397 خواهد بود